24 Eylül 2016 Cumartesi

Galeri duvarı Nasıl yapılır? "Gallery Wall"

Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra yine yazma fırsatı buldum hemde eminim ki hepinizin ilgisini çekebilecek bir konuda :)

Uzun zamandır salonumda bomboş bana bakan duvarıma birşeyler yapmayı düşünüyordum . Öncelikle ne tarz birşey istediğime karar verebilmek adına pinterestten faydalandım .

Pinterestte arama butonuna "gallery wall " yazarak çıkan bütün fotoğrafları teker teker inceledim .



Tamamen çerçevelerden mi oluşmalıydı aralarda farklı şeyler mi yer almalıydı sorusunun cevabını bulana kadar yüzlerce fotoğraf incelemişimdir büyük ihtimalle .

Pinterest gerçekten sadece bir duvar dizaynı için değil hayatınızın her alanıyla alakalı ilham
alacağınız fikirlerle dolu hepinizin cep telefonunda uygulaması yer almalı benim fikrimce.
Duvarımı tamamen çerçevelerden oluşturmaya karar verince en çok çeşiti bulabileceğim ikeada aldım soluğu .
Bir sürü çerçeve stili incelemiş olsam da ikeadaki çerçeve bölümüne girince kafam allak bullak oldu .

Simetri ve düzen seven biri olarak kafamda üç sıra çerçeve canlandırdım. En üst bölüme en büyükleri bir alt kışıma orta boy ,en alt kısıma da küçük boy çerçeve planladım . Dış kısımları bir dikdörtgen oluşturacak şekilde beğendiğim çerçevelerden kaç tane ihtiyacım olduğunu görebilmem için oturdum yere hepsini dizdim ikeada :)

Üst tarafa üç adet büyük boy (30*40)
Orta kısıma 5 adet orta boy (21*30)
Alt kısıma ise 4 adet küçük boy (13*18) ve iki adet mini (10*15) çerçeve aldım .

Şunu söylemeliyim ki açık renk duvarda siyahtan başka bir renk düşünülemez çünkü gerçekten hem çok güzel hem de çok modern duruyor . Hele bir de aralara gold renk çerçeve yerleştirince tadından
 yenmez miss:))



Çerçevelerin iç yazıları için yine pinterestten faydalandım tabiki :)) Arama butonuna "free printables" yazarak çıkan sonuçları kendi zevkinize göre kaydedebilirsiniz . Kaydettiğim içerikleri Beşiktaş'ta bulunan baskıcılara götürerek cidden bedava diyebileceğimiz bir tutara kuşe kağıda bastırdım .

Duvara uygulama kısmını ben Koçtaş'tan aldığım çift taraflı bantla hallettim .matkapla duvarınızı delebilir vidalara da asabilirsiniz hem bu ilerde çerçevelerin içlerini de değiştirmenize yardımcı olabilir ama ben duvarlarımı bozmaya kıyamadım açıkçası :)

Ve sonuç olarak ortaya çıkan görüntü beni fazlasıyla Mutlu etti tabiki :)
Aşağıya salonumun duvarını ekliyorum .
Umarım sizin için de faydalı bir yazı olmuştur okuyan herkese çok teşekkürler

Öpüyorum kocaman!
Ceylan .















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder