29 Ağustos 2017 Salı

Kahve Köşesi Yapımı-Mutfağımı Nasıl yeniledim ?

Mutfağımı nasıl yenilediğimi, mutfak dolaplarımı nasıl boyadığımı bir önceki postumda detaylıca anlatmıştım , şimdi size herkesin bayıldığı ve hakkında hergün yüzlerce mesaj aldığım kahve köşemi nasıl yaptığımı anlatacağım .



Bir gün pinterestte gezerken bu köşeyi gördüm  ve Allahım dedim aradığım değişim bu !
Hemen nasıl yapılabilir diye aldım kağıdı kalemi elime çizmeye başladım .


Duvar için belirlediğim alınacaklar şöyleydi  :
1 adet baya baya büyük boy kontrplak (üzerine kara tahta boyası yapıp asmayı düşündüm ilk aşamada )
2 adet 30 cm genişliğinde 120 cm uzunluğunda raf
1 adet 50 cm genişliğinde 120 cm uzunluğunda raf (raf dediğime bakmayın aynı zamanda masa olarak da kullanmayı düşündüğüm en alttaki kısım bu ) Rafların tamamını sürekli alışveriş yaptğım Balattaki Kastonya mağazasından aldım (instagram hesapları @kastonyaonline)
Kara tahta boyası (ben yine dolap boyarken çok memnun kaldığım Cadence markasını tercih ettim .
6 adet ferforje raf ayağı (ikeadan aldım tanesi 10 lira )
2 adet masa ayağı yine onu da salon mobilyalarım gibi siyah demir tercih ettim . Onları da kastonyadan aldık  .
Dilediğiniz aksesuarlar ve elbetteki olmazsa olmazımız tebeşir :)


Bütün mahalleyi gezmemize rağmen hiç bir marangozda kontrplak bulamadık , direk olarak duvarı boyamayı tercih ettim o nedenle .


Burası kahve köşesini yaptığım duvarın ilk hali . gayet basit düz işte sevimsiz :)


Her neyse konumuza dönüyorum :) ilk önce kara tahta boyayı boyayacağım alanı cetvelle çizip kağıt bantla çerçeve yaptım .



Sonra bu alanı boyamaya başladım .Kara tahta boyasının  sürümü biraz zor ben ipek uçlu fırça kullandım . Biraz akıcı olsun rahat sürülsün isterseniz azıcık tinerle seyreltebilirsiniz ben kullanmadım .
İlk katı bitirdikten sonra korkunç görünüyor ,sakın korkmayın ikinci katta düzeliyor cillop gibi oluyor valla :)


(ilk katın bitmiş hali )




(ikinci katın bitmiş hali )



Rafları tamamen gözüme nasıl güzel gelsiyse o şekilde astım .


Gördüğünüz gibi aksesuar yada tebeşirle yazılar olmadan ne kadar da boş :)


Ta ta taaaaaam bu da mutlu son :) 
Süslemesi aksesuarlar tamamen sizin hayal gücünüze kalmış ,ama ahşap beyaz ve hasır şeyleri ben çok yakıştırdım onu da eklemeliyim  :)
Gelen giden gören herkes bayıldı ! Şiddetle tavsiye ediyorum herkese .Sabah kahvaltımızı burada yapıyoruz kahvemizi burada içiyoruz bir an ayrılmak istemiyorum .





Bunlar da keyif fotoğraflarımız :)

Okuduğunuz için teşekkürler !
Sevgilerimle .

Ceylan Büyükbayrak 


6 yorum: